مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-09اقتصادي

دولت فرهنگ| سازمان حج و زیارت در 8 سال گذشته و 4 سال پیش رو+جدول


سازمان حج و زیارت در دولت تدبیر و امید فراز و نشیب هایی را طی کرد؛ به طوری که در برخی امور با تصمیم گیری مناسب همچون تعطیلی عمره مفرده، عزت زائران ایرانی را حفظ کرد.

- دولت آینده چه کارها می تواند صورت دهد؟ بر همین اساس، در دولت آینده بهتر است علاوه بر پیگیری این موارد، ساماندهی کاروان های غیرمجاز و تلاش برای اعزام زائران به عتبات با توجه به شرایط مختلف و حتی پیش بینی سفرهای ارزان قیمت برای قشر کم برخوردار و آسیب پذیر، سپردن امور اجرایی به یک شرکت خصوصی و کاهش هزینه های سفرهای زیارتی که یکی از دغدغه مردم به شمار می رود، تلاش به منظور احقاق حقوق شهدای حج 94 و توجه به خانواده شهدای منا و مسجدالحرام و دلجویی از آنها در دستور کار قرار گیرد.

علاوه بر این، تلاش برای اختصاص ارز دولتی برای سفرهای زیارتی، فراهم کردن اسکان مناسب برای زائران در عربستان و عراق، افزایش توان مذاکره با سعودی ها برای سهمیه ایران در حج یا حتی برقراری عمره مفرده با شرایط کشورمان، ازسرگیری سفر به سوریه با رعایت نکات بهداشتی، ایجاد زیرساخت های مناسب برای زائران سفر زمینی به عتبات باید مدنظر ریاست جدید سازمان حج و زیارت قرار گیرد.

همچنین اختلاف نظر در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری از دیگر مشکلاتی است که در اوایل دوره روحانی شاهد بودیم و اکنون این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فرهنگ| سازمان حج و زیارت در 8 سال گذشته و 4 سال پیش رو+جدول

دولت فرهنگ| سازمان حج و زیارت در 8 سال گذشته و 4 سال پیش رو+جدول